Uzyskaj nawet 8 razy więcej klików dzięki reklamie natywnej

Czcionka:

Ludzie nie lubią reklam, które wyglądają jak reklamy. Co więcej, ludzie tak uodpornili się na banery reklamowe, że to zjawisko w branży nazywane jest wręcz "ślepotą banerową".

Biorąc pod uwagę słabą skuteczność tradycyjnych reklam w dzisiejszych czasach, nic dziwnego, że firmy przeznaczają swoje budżety marketingowe na reklamy natywne.

Czym jest zatem reklama natywna i czy rzeczywiście jest ona skuteczna?

Reklama natywna to koncepcja tworzenia reklam, które są tak spójne z treścią strony internetowej, na której się znajdują, że widzący ją użytkownik myśli, że stanowi ona integralną część tej strony.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.