X czyli dawny Twitter to najbardziej niedoceniane źródło generowania leadów dla KAŻDEGO, kto sprzedaje w modelu B2B, niezależnie od produktu, usługi, ceny czy docelowego rynku.
Zasadniczo chodzi o to, aby jak najwięcej osób mogło zobaczyć Twojego posta (tweeta), potem zaobserwowało Cię, a następnie wysłało Ci bezpośrednią wiadomość z prośbą o więcej informacji o tym jak możesz im pomóc.
Niestety to co działa na dowolnej platformie zmienia się do 12-18 miesięcy. Tak samo jest z X (Twitterem).
Przez jakiś czas świetnie sprawdzały się wątki (długie posty). Innym razem kluczem do sukcesu były krótkie sentencje i inspiracyjne posty.
Max z Growth Hacks Weekly podzielił się strategią zdobywania leadów, która zawsze działa i jest odporna na zmianę algorytmów platform mediów społecznościowych, w tym i oczywiście platformy X. Oto ona:
Krok 1: Hyperfury
Istnieje wiele narzędzi, które pozwalają zaplanować treści na X, ale Hyperfury ma funkcję "powtarzania postów".
Krok 2: Dwie różne grupy powtarzających się postów
Następnie należy ustawić dwie różne grupy powtarzających się postów - pierwszą na 7 rano, a drugą w południe, od poniedziałku do piątku. Wypełnij każdą grupę co najmniej 30 pojedynczymi tweetami. Na przykład na rano ustaw jeden z Twoich najlepiej sprawdzających się ogólnych tweetów, a w południe tweet promujący Twoją nową ofertę.
Dlaczego powtarzające się posty? Po tym jak masz ustawione w kolejce do publikacji 30 postów na każdy dzień, to po publikacji wszystkich postów, zaczynają być one ponownie publikowane w tej samej kolejności. Ludzie, zwłaszcza na platformie X, zapominają co czytali, więc udostępnienie im tego samego krótkiego posta za 30 dni, nie zniechęci ich, tylko przypomni o tym co próbujesz im przekazać.
Krok 3: Płać za zaangażowanie
Max z Growth Hacks Weekly płaci grupie dużych kont za polubienie i skomentowanie każdego jego posta w ciągu 5 minut od jego opublikowania.
Dlaczego to robi? Max zauważył, że dzięki temu zabiegowi aż o 52% wzrosła liczba wyświetleń jego postów, a jego tweety były widziane dodatkowe 75 000 razy miesięcznie. To jest o wiele tańsze niż zlecanie pisania postów agencjom i copywriterom, a daje dużo lepsze efekty.
Krok 4: Automatyczna wtyczka z CTA
Dodatkowo Max ustawia automatyczną wtyczkę z silnym wezwaniem do działania (CTA). Wtyczka ta jest kolejną funkcją Hypefury, która automatycznie komentuje którykolwiek z Twoich powtarzających się postów, który uzyska ponadprzeciętne zaangażowanie. Wtyczka dodaje na przykład komentarz w stylu: "Jeśli chcesz mojej pomocy w tej sprawie, wyślij mi wiadomość, aby uzyskać szczegóły" lub "Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej usłudze, kliknij tutaj".
Czcionka: