Teoria oczekiwań i jak ją wykorzystać w praktyce

Czcionka:

Wyobraź sobie taką sytuację, że otrzymujesz nietypową prośbę od jednego ze swoich najlepszych klientów. Chce on, abyś stworzył dla niego dedykowane rozwiązanie i to w 30 dni.

To DUŻA prośba! Wykonalna, ale naprawdę wymagająca dużo pracy i to w nadgodzinach.

Zastanawiasz się jak grzecznie odmówić, aż tu nagle dostrzegasz w kilku ostatnich linijkach maila od klienta coś takiego:

"Jeśli możesz to dla nas zrobić, TRZYKROTNIE zwiększymy nasze miesięczne wydatki u Ciebie. I polecę Cię moim partnerom biznesowym. Oni też potrzebują tego rozwiązania i wydadzą dodatkowo milion złotych ponad to, co my wydajemy."

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.