Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Czcionka:

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i pędzisz do pobliskiego sklepu.

W sklepie ładujesz do koszyka chipsy, mrożoną pizzę i dwie zupki chińskie. Jesteś tak głodny, że zjesz to wszystko na raz.

Kilka dni później. Wracasz na zakupy do tego samego sklepu. Ale tym razem w Twoim koszyku lądują warzywa, kilka sałatek, kurczak i jogurt naturalny.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.