Jak efekt transparentności zwiększa sprzedaż?

Czcionka:

Wyobraź sobie, że wstajesz wcześnie rano. Idziesz do kuchni zaparzyć sobie kawę. Okazuje się, że kawa jest już na wyczerpaniu i jeśli jej dzisiaj nie zamówisz, to jutro nie będziesz miał co pić.

Siadasz przed komputerem, aby złożyć zamówienie. Po krótkim wyszukiwaniu natrafiasz na świetną promocję Twojej ulubionej marki kawy - cztery paczki kawy w cenie jednej.

Już masz kupować, ale Twoja początkowa ekscytacja zmienia się w… podejrzliwość.

"To zdecydowanie zbyt dobra oferta" - myślisz - "Czy coś jest nie tak z tą kawą?".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 11%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.