Czy warto prosić o coś w zamian, kiedy dajesz coś za darmo?

Czcionka:

Załóżmy, że oferujesz darmową usługę lub wersję freemium swojego produktu. Niech będzie to newsletter dotyczący marketingu. Zależy Ci na jak największej liczbie zapisów na ten newsletter, dlatego robisz wszystko, aby niczym nie zniechęcić potencjalnych nowych subskrybentów.

Ale skoro daję coś za darmo, to czy nie mogę poprosić o coś małego w zamian?

Okazuje się, że tak. I nie zaszkodzi to zapisom na newsletter.

Wskazówka

Proszenie o coś, co wymaga niewielkiego wysiłku w zamian za darmowy produkt, nie zmniejsza popytu – a może nawet go zwiększyć.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.