Podróż bohatera czyli jak robić konwertujące reklamy

Czcionka:

Każda świetna reklama opowiada świetną historię. Jeśli więc chcesz tworzyć skuteczniejsze reklamy, naucz się opowiadać historię lub skorzystaj ze schematu jej opowiadania, który znajdziesz poniżej.

Klienci nie zawsze zdają sobie z tego sprawę, ale są na swojej własnej drodze bohatera. I to właśnie zadaniem Twojej marki jest wzmocnienie tego doświadczenia oraz prowadzenie ich od początku do końca.

Świetnie to robi firma Apple. Niemal wszystkie ich reklamy zaczynają się od centralnej postaci, która reprezentuje potencjalnego klienta. Ta postać rozpoczyna podróż i następnie korzysta z produktów Apple, aby ostatecznie osiągnąć pewną formę "sukcesu".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.