Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Czcionka:

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu.

Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania w tym zakresie to:

"Czy ten produkt mi się przyda?"

Czy jest on odpowiedni dla mnie? Dla kogo dokładnie jest przeznaczony? Dla wszystkich przedsiębiorców? Usługodawców? Ekspertów sprzedających swoją wiedzę? Dla początkujących, czy bardziej zaawansowanych? A może dla fanów pizzy z ananasem? I kiedy mogę spodziewać się zwrotu z inwestycji, jeśli zdecyduję się na zakup?

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 27%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.