Czy jest 'Temptation Bundling' i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Czcionka:

Czy wiesz, że jesteśmy bardziej skłonni zrobić coś, czego nie chcemy robić, gdy jest to połączone z czymś przyjemnym?

Ta technika psychologiczna nazywa się Temptation Bundling (w polskim tłumaczeniu to "wiązanie pokus" bądź "łączenie pokus", ale na potrzeby tego wpisu będę korzystał z angielskiej nazwy).

W każdym bądź razie Temptation Bundling polega na połączeniu czynności, której nie chcesz wykonać, z czynnością, która sprawia Ci przyjemność lub daje Ci natychmiastową gratyfikację. Innymi słowy, łączysz zadanie, które musisz zrobić, ale niekoniecznie chcesz, z czymś, co lubisz robić.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.