Jak Lume wykorzystuje psychologię kupujących, aby zdominować rynek naturalnych dezodorantów?

Czcionka:

W świecie pełnym produktów rywalizujących o uwagę klientów kluczem do sukcesu jest zrozumienie, co kieruje decyzjami zakupowymi ludzi.

Jedną z firm, która w mistrzowski sposób wykorzystuje zasady psychologii kupujących, jest Lumē – producent innowacyjnych, naturalnych dezodorantów.

Lumē to marka, która zrewolucjonizowała podejście do walki z nieprzyjemnym zapachem ciała. Założona przez doktor Shannon Klingman, ginekolożkę, powstała w odpowiedzi na częsty problem, z którym zgłaszali się do niej pacjenci – uporczywy i krępujący zapach, szczególnie w intymnych strefach.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.