Jak Fenty Beauty wykorzystuje psychologię w sprzedaży?

Czcionka:

Fenty Beauty, założona przez Rihannę w 2017 roku, zrewolucjonizowała przemysł kosmetyczny, kładąc nacisk na inkluzywność i różnorodność.

Marka stała się symbolem dla konsumentów poszukujących produktów dostosowanych do różnych odcieni skóry, co wcześniej było zaniedbywane przez wiele firm kosmetycznych.

Fenty Beauty od środka czyli inkluzywność w każdym aspekcie

Rewolucyjne odcienie: W czasie, gdy większość marek kosmetycznych oferowała „inkluzję” ograniczoną do 20–30 odcieni podkładów, Fenty Beauty wprowadziła linię 40 odcieni Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, obejmujących zarówno najjaśniejsze, jak i najciemniejsze odcienie skóry. Marka rozszerzyła tę ofertę do 50 odcieni, wyznaczając nowy standard w branży.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.