Dlaczego ślepo ufamy ekspertom i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Czcionka:

Ekspert mówi, że strategia marketingowa na pewno się sprawdzi. Poprzednim razem działała świetnie – więc dlaczego miałby się mylić?

Problem w tym, że eksperci często się mylą. A mimo to wciąż im ufamy.

Efekt ślepego zaufania ekspertom (ang. Seer-Sucker Theory) wyjaśnia, dlaczego tak łatwo powierzamy decyzje „specjalistom” – nawet jeśli dowody na ich skuteczność są wątpliwe.

W sprzedaży oznacza to jedno: jeśli nie podasz klientom solidnych powodów, aby Ci zaufali, pójdą za tym, kto mówi najgłośniej – nawet jeśli się myli.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.