Buyer-isms czyli jak mówić językiem klienta i sprzedawać więcej

Czcionka:

Wyobraź sobie, że chcesz poprawić skuteczność swojej strony sprzedażowej. Próbujesz napisać nowe nagłówki i opisy, ale żadne słowa nie wydają się trafne.

A potem podczas rozmowy z klientem słyszysz:

„Zanim tego użyłem, czułem się jakbym próbował ułożyć puzzle, w których brakuje połowy elementów.”

I nagle masz gotowy tekst.

To właśnie Buyer-isms – czyli sformułowania, których używają zadowoleni klienci do opisu Twojego produktu. A najlepsze? Możesz je „ukraść” (w legalny sposób!) i wstawić bezpośrednio do swoich reklam, stron sprzedażowych i postów w social media.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.