Efekt Złotowłosej w sprzedaży czyli jak sprawić, by klienci wybierali dokładnie to, co chcesz

Czcionka:

Wyobraź sobie, że stoisz w kolejce do kina. Na ekranie trzy opcje popcornu:
• Mały – 5 dolarów
• Średni – 10 dolarów
• Duży – 15 dolarów

Mały wydaje się zbyt mały. Duży – przesadnie drogi i przesadnie duży. Ale średni? Idealny. I bez wahania go wybierasz.

To nie przypadek – to Efekt Złotowłosej (Goldilocks Effect), czyli jedna z najskuteczniejszych taktyk psychologicznych w sprzedaży. Zjawisko to wykorzystuje naturalną skłonność ludzi do unikania skrajności i wybierania opcji "w sam raz".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.