Informacyjna luka, która sprzedaje czyli jak wykorzystać ciekawość, by zwiększyć zaangażowanie i konwersje

Czcionka:

Znasz to uczucie, gdy przeglądasz internet, już masz kończyć... a tu nagle trafiasz na nagłówek:

„Ten błąd popełnia 90% początkujących przedsiębiorców – sprawdź, czy Ty też”.

Nie możesz się oprzeć. Klikasz. Bo musisz wiedzieć, o co chodzi – nawet jeśli nie jesteś pewien, czy Cię to w pełni dotyczy.

To nie przypadek. To efekt luki informacyjnej (ang. Information Gap), czyli psychologicznego mechanizmu, który sprawia, że gdy nasz mózg wyczuje brakującą informację – uruchamia silną potrzebę jej uzupełnienia.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.