Efekt gradacji celu czyli jak zwiększać motywację klienta w miarę zbliżania się do zakupu

Czcionka:

Wyobraź sobie, że bierzesz udział w wyzwaniu treningowym.

Jest ciemny poranek, ledwo widzisz na oczy, a jedyne, o czym marzysz, to wrócić pod kołdrę.

Nagle Twój telefon przypomina: „Jeszcze dwa treningi i osiągniesz dwutygodniową serię!”.

Moment później stoisz już w sportowych legginsach, gotowy do ćwiczeń.

Dlaczego nagle motywacja tak skoczyła?

To efekt psychologiczny zwany efektem gradacji celu. Gdy widzimy, że jesteśmy blisko osiągnięcia celu, nasze zaangażowanie i wysiłek gwałtownie rosną.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.