Jak Lovable zdobyło 30 000 klientów w 3 miesiące?

Czcionka:

Lovable to serwis, który pozwala każdemu – nawet bez znajomości programowania – stworzyć w pełni działającą aplikację, po prostu opisując swój pomysł w czacie z AI. Wystarczy kilka godzin, aby z koncepcji powstał realny produkt.

Firma powstała jako GPT Engineer i początkowo kierowała ofertę wyłącznie do programistów. Efekt? Świetna technologia, ale mizerny wzrost.

Dopiero po zmianie nazwy na Lovable i skierowaniu oferty do szerokiej grupy odbiorców (nie-techników) nastąpił przełom – w mniej niż trzy miesiące zdobyli 30 000 płacących klientów i osiągnęli 17 mln USD rocznego przychodu.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 19%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.