Kupony rabatowe: kiedy używać procentów (np. -15%), a kiedy stałej kwoty (np. -15 zł)

Czcionka:

Planujesz dużą wyprzedaż i zastanawiasz się, czy zaoferować klientom 15% zniżki na wszystko, czy 15 zł rabatu na zakupy powyżej 50 zł? Nauka ma na to odpowiedź, która pomoże Ci zmaksymalizować zyski!

Badania z udziałem ponad 70 000 zamówień online pokazują, że odpowiednia forma kuponu może zwiększyć sprzedaż, średnią wartość koszyka i Twoje zyski.

Rekomendacja

Używaj rabatu procentowego (np. „20% zniżki”): Kiedy promocja dotyczy wszystkich produktów w Twoim sklepie.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.