Efekt Google czyli dlaczego klienci nie pamiętają Twojej firmy, nawet jeśli widzieli ją wczoraj

Czcionka:

Wyobraź sobie, że podczas spotkania ze znajomymi nikt nie może sobie przypomnieć nazwy najgłębszego jeziora na świecie. Jedna osoba szybko znajduje odpowiedź w Google – Jezioro Bajkał. Wszyscy są pod wrażeniem, ale dwie godziny później nikt już nie pamięta tej nazwy. To zjawisko, znane jako "Efekt Google" lub "cyfrowa amnezja", wyjaśnia, dlaczego nasz mózg przestaje zapamiętywać informacje, do których mamy stały i łatwy dostęp.

Dla marketerów jest to kluczowa wiedza. Twoi klienci nie będą zapamiętywać szczegółów oferty ani nazwy Twojej firmy, bo wiedzą, że w każdej chwili mogą je ponownie znaleźć w internecie. Twoim zadaniem jest więc sprawić, by każda internetowa ścieżka prowadziła z powrotem do Ciebie.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.