Dlaczego rabaty niszczą Twój biznes i co robić zamiast tego?

Czcionka:

Zastanów się, ile razy zdarzyło Ci się kupić coś tylko dlatego, że było w promocji? A czy produkt faktycznie był świetny, czy po prostu Twój gadzi mózg zareagował na hasło "-50%!"? Prawda jest taka, że naprawdę dobre produkty rzadko kiedy potrzebują rabatów, aby ludzie chcieli je kupić.

Niestety, wielu przedsiębiorców wpada w pułapkę myślenia, że zniżki są jedynym sposobem na przyciągnięcie klientów. To prosta droga do przyciągania niewłaściwych osób – łowców okazji, którzy znikają zaraz po pierwszym zakupie. Zamiast obniżać cenę, zaoferuj coś znacznie cenniejszego.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.