Zamiast konkurować, stwórz własną kategorię i zdominuj rynek

Czcionka:

Zamiast wydawać fortunę na reklamę, aby przyciągnąć klientów, można wyróżnić się na rynku w zupełnie inny sposób. Jedną z takich metod jest stworzenie nowej kategorii produktów lub usług. Dzięki temu podejściu, zamiast być tylko kolejnym wyborem w istniejącej już kategorii, stajesz się domyślnym liderem w nowej, którą sam stworzyłeś.

To podejście, choć wymagające, pozwala przyciągnąć uwagę klientów i zbudować silną pozycję na rynku. Właśnie taką strategię z sukcesem zastosował HubSpot, który nie tylko sprzedawał oprogramowanie, ale stworzył i spopularyzował całą kategorię znaną dziś jako „inbound marketing”.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.