Chcesz sprzedawać więcej? Spraw, by Twoje rabaty były trudniejsze do zdobycia

Czcionka:

Wszyscy powtarzają, że w internecie trzeba usuwać każdą barierę na drodze klienta. Stąd popularność przycisków „kup teraz jednym kliknięciem”, które potrafią zwiększyć sprzedaż nawet o 28%. Intuicja podpowiada więc, że rabaty powinny być naliczane automatycznie w koszyku – bez żadnego wysiłku ze strony kupującego.

Okazuje się jednak, że to błąd. Najnowsze badania pokazują, że wprowadzenie odrobiny „tarcia” i zmuszenie klienta do wykonania minimalnego wysiłku, aby zdobyć zniżkę, paradoksalnie zwiększa sprzedaż.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.