Efekt fałszywego konsensusu czyli dlaczego Twoi klienci nie myślą tak jak Ty

Czcionka:

Wyobraź sobie, że po trzech dniach dopieszczania każdego akapitu kończysz swoją stronę sprzedażową. Z dumą dodajesz szczegółowy opis programu, tabele porównawcze i wszystkie logiczne argumenty, które Ciebie samych przekonują do zakupu. Jesteś pewien, że inni zareagują tak samo.

Ale kiedy przychodzi dzień premiery, statystyki pokazują brutalną prawdę: 73% osób opuszcza stronę po kilku sekundach. Zero sprzedaży.

Co poszło nie tak? Padłeś ofiarą efektu fałszywego konsensusu (ang. False Consensus Effect) – potężnego błędu poznawczego, który polega na zakładaniu, że inni ludzie myślą, czują i działają dokładnie tak, jak my.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.