Jak wielkość czcionki wpływa na sprzedaż?

Czcionka:

Zastanawiałeś się kiedyś, czy wielkość czcionki w reklamie ma znaczenie?

Okazuje się, że ma – i to ogromne.

Nowe badania przeprowadzone przez Huaqiao University (Chiny) pokazują, że cyfry zapisane większą czcionką sprawiają, że produkty wydają się tańsze, bardziej wiarygodne i skuteczniejsze.

Innymi słowy - nie musisz zmieniać ceny, by Twoja oferta wydawała się korzystniejsza. Wystarczy… powiększyć liczby.

Rekomendacja

Zapisuj liczby, które chcesz podkreślić, używając większego rozmiaru czcionki niż otaczający je tekst. Stosuj tę zasadę w reklamach, mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a nawet na opakowaniach. Wyróżniaj w ten sposób:

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.