Jak Reese’s stało się królem Halloween i czego możesz się od nich nauczyć?

Czcionka:

Wyobraź sobie, że jest końcówka października, a Ty na szybko szukasz słodyczy na Halloween. Stoisz przed półką w supermarkecie, a przed Tobą ponad 27 różnych opcji. Zaczyna się stres decyzyjny: kupić paczkę mieszaną? Co, jeśli dzieciaki będą zawiedzione?

I nagle Twój wzrok pada na charakterystyczną, pomarańczowe opakowanie Reese’s w kształcie dyń. Stres natychmiast znika. Zanim zdążysz pomyśleć, trzy opakowania słodyczy lądują w Twoim koszyku.

Reese's (kupione przez Hershey's w 1963 roku) to dziś biznes generujący ponad 3 miliardy dolarów rocznie , który dominuje sprzedaż w okresie Halloween. Jak to się stało, że ta marka stała się automatycznym wyborem na Halloween? Nie dlatego, że to najlepszy smak (choć wielu tak uważa), ale dlatego, że marka Reese’s perfekcyjnie wykorzystała psychologię zakupową.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.