Jak zamienić darmową ofertę w stały miesięczny dochód na przykładzie myjni samochodowej

Czcionka:

Nowa myjnia samochodowa w pewnym miasteczku świeciła pustkami. Zero klientów, zero szumu, zero ruchu.

Aż pewnego dnia wszystko się zmieniło.

Przy wjeździe do myjni stanęła gigantyczna, 4.5-metrowa dmuchana, żółta kaczka. Co więcej, na każdym skrzyżowaniu w okolicy stanęli licealiści w muszkach, trzymający wielkie tablice z napisem: "DARMOWA MYJNIA DZISIAJ".

Efekt? Przez siedem dni z rzędu kolejka samochodów owijała się wokół budynku .

To nie była jednak zwykła rozdawnicza promocja. To był marketingowy majstersztyk.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 9%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.