Jak podnieść cenę, aby nie stracić klienta

Czcionka:

Klienci nie lubią podnoszenia cen, ale jednocześnie podwyżki cen prowadzą do wzrostu rentowności firmy, a tym samym pozwalają na jej wzrost. Nie chodzi więc o to, czy warto podnosić ceny, bo raz na jakiś czas jest to wręcz konieczne (zwłaszcza przy tak wysokiej inflacji).

Jak więc podnosić ceny mądrze, aby nie tracić klientów? Oto lista podpowiedzi:

Zadbaj o zadowolenie klientów

O wiele łatwiej jest podnieść cenę, jeśli dotychczasowi klienci są zadowoleni z produktów lub usług, które dostarczasz. Postaraj się, aby klienci byli naprawdę dobrze obsługiwani i dostawali to, co Twoja firma obiecuje. Zastanów się też co możesz poprawić lub zmienić, aby podnieść zadowolenie klientów.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 19%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.