Sprzedaż: Produkt

Tag: Produkt | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 17

Jak mówić o zaletach Twojego produktu, żeby sprzedawać więcej?

Załóżmy, że masz produkt o wielu zaletach. Czy powinieneś opowiadać o wszystkich? Tak — ale tylko wtedy, gdy są one ze sobą powiązane. Nowe badania (2024 rok) pokazują, że sposób, w jaki łączysz zalety produktu, może radykalnie…

  • Copywriting
  • Produkt

Ciemniejsze opakowanie = silniejszy produkt

Czy kolor opakowania może wpłynąć na to, czy klient uzna Twój produkt za skuteczniejszy? Tak – i to bardzo. Nowe badania z chińskich uniwersytetów dowodzą, że ciemniejsze kolory mogą sprawić, że Twój produkt będzie postrzegany jako…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak nietypowe prezentacje produktów zwiększają ich sprzedaż?

W dzisiejszym świecie sprzedaży stacjonarnej kluczowe jest przyciągnięcie uwagi klienta. Badania przeprowadzone przez naukowców z Monash University, Queensland University of Technology, Capital University of Economics and Business oraz…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Kiedy używać reklam emocjonalnych, a kiedy informacyjnych?

Badanie opublikowane w grudniu 2024 roku przez naukowców z Uniwersytetu w Granadzie analizuje skuteczność reklam emocjonalnych i informacyjnych w zależności od rodzaju produktu. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), zbadano…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego. Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Produkt

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce
  • Produkt

Puresport i ich strategia wprowadzania produktu na rynek

Jeśli planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt, to może przydać Ci się strategia, którą podzielił się Alex Garcia na swoim blogu. Strategia ta sprowadza się do 4 kroków: Tease, Hype, Collect i Push/Pull. Alex pokazał jak ostatnia…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia