Jak zaprojektować opakowanie, aby lepiej sprzedawał się produkt?

Czcionka:

Załóżmy, że kupujesz butelkę oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, a Twoją uwagę przyciągnęły dwie marki:

Pierwsza: Prosta ciemnozielona butelka z małą, minimalistyczną etykietą zawierającą jedynie nazwę marki i napis "100% oliwy z oliwek najwyższej jakości z pierwszego tłoczenia".

Druga: Ciemnozielona butelka o kształcie inspirowanym gałązkami oliwnymi. Na dużej etykiecie znajduje się skomplikowany kwiatowy wzór z elegancko przeplatającymi się oliwkami. Na etykiecie znajduje się również nazwa marki i napis "100% Extra Virgin Olive Oil".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 24%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.