Ciemniejsze opakowanie = silniejszy produkt

Czcionka:

Czy kolor opakowania może wpłynąć na to, czy klient uzna Twój produkt za skuteczniejszy?

Tak – i to bardzo. Nowe badania z chińskich uniwersytetów dowodzą, że ciemniejsze kolory mogą sprawić, że Twój produkt będzie postrzegany jako mocniejszy i bardziej efektywny. Zobacz jak wykorzystać ten efekt w swoim biznesie i kiedy lepiej go unikać.

Rekomendacja

Jeśli sprzedajesz produkt, który ma rozwiązać konkretny problem (ból, łysienie, zmarszczki, zmęczenie itp.) — postaw na ciemne kolory opakowania. Ludzie będą oceniali Twój produkt jako bardziej skuteczny i częściej zdecydują się na zakup. Ale uważaj: ciemne barwy zwiększają również obawy o skutki uboczne.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 24%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.