Drabina produktowa czyli ile produktów potrzebuje twórca kursów?

Czcionka:

Wielu twórców online wierzy, że wystarczy stworzyć jeden idealny kurs i to zapewni im milionowe przychody. Niestety – tak to nie działa.

Twoi klienci są na różnych etapach gotowości do zakupu i mają różne budżety. Jeden zacznie od darmowego materiału, inny kupi kurs za kilkaset złotych, a ktoś inny – zdecyduje się na mentoring za 20 tys. zł.

Jeśli masz tylko jeden produkt, tracisz nawet 80% potencjalnej sprzedaży. Rozwiązaniem jest tzw. drabina produktowa – czyli zestaw ułożonych w logiczną całość produktów, które prowadzą klienta krok po kroku w górę: od darmowych treści aż po ofertę premium.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 19%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.