Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Wykorzystaj strach w sprzedaży

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep eCommerce, lokalny sklep, czy jakikolwiek inny rodzaj działalności, to warto stosować marketing rzadkości dla zwiększenia liczby konwersji i sprzedaży. Zasada rzadkości psychologicznej mówi, że…

  • Konwersja
  • Wskazówka

Pokonaj konkurencję poziomem obsługi

Jeśli nie masz lepszego produktu niż konkurencja, nie masz lepszej ceny niż oferują inne firmy albo nie możesz pochwalić się najkrótszym czasem realizacji zamówienie, to pewnie myślisz, że już przegrałeś na rynku. Ale wcale tak być…

  • Klient

Sprzedawaj poprzez opowiadanie historii

Opowiadanie historii to najpotężniejsza umiejętność, jakiej możesz się nauczyć. A każda wspaniała historia ma ten sam format. Zauważ, że najlepsze firmy nie sprzedają produktów ani usług. One opowiadają historie, które zmieniają…

  • Copywriting

Zachwyć klientów a zyskasz ich lojalność

Większość osób, które zamawiała produkty firmy Apple, mogła doświadczyć czegoś takiego - "Przewidywana dostawa: za 2 tygodnie". "Przecież nie mogę czekać tak długo… Dobra, bierzcie moje pieniądze." Cztery dni później… "Oh.…

  • Wskazówka

Pokaż swoje koszty, aby zwiększyć sprzedaż

Czy wiesz, że sprzedaż zupy z makaronem z kurczaka wzrosła o 21,1%, gdy ludziom pokazano koszty jej wykonania? I co ważne - efekt ten działa w przypadku większości produktów. Ale po kolei. Przejrzystość i transparentność to cechy, na…

  • Cena
  • Wskazówka

Kawa zwiększa wydatki o 50%

Co stanie się, jeśli wypijesz kawę przed wejściem do sklepu lub podczas zakupów online? Czy wpłynie to na Twoje zakupy - na to co kupujesz lub jak wiele rzeczy kupujesz? Oto co wykazała seria 7 eksperymentów naukowych we Francji, Hiszpanii i…

  • Wskazówka

Krótkie lekcje na temat sprzedaży

Tworzenie produktów jest trudne, a ich sprzedaż jest jeszcze trudniejsza. Aby to trochę ułatwić Josh Spector na swoim blogu przygotował kilkadziesiąt porad dotyczących tworzenia produktów i ich sprzedaży czyli co trzeba zrobić, aby ludzie…

  • Produkt