Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak podnieść ceny nie tracąc klientów?

Wielu przedsiębiorców musi lub chce podnieść ceny swoich produktów. Boi się przy tym, że straci klientów. Najczęściej ta obawa jest mocno na wyrost, bo podniesienie ceny wcale nie musi powodować odpływu klientów, ale za to daje wymierne…

  • Cena

8 typów reklam, które zwiększają klikalność

Demand Curve - firma, która zajmuje się reklamą i marketingiem dla klientów zewnętrznych, wydaje miliony dolarów na reklamę. Doskonale zatem wie co działa, a co nie. W swoim wpisie pokazują 8 rodzajów reklam, które zwiększają konwersję…

  • Reklama

Zadaj sobie te pytania, zanim zainwestujesz w reklamy na TikToku

TikTok staje się coraz popularniejszy jeśli chodzi o miejsce, w którym możesz się reklamować. Za TikTokiem przemawia to, że jest wciąż nienasycony, konkurencja jest niewielka, a koszty reklamy są przystępne. Baza użytkowników TikToka…

  • Reklama

Jak wykorzystać cross-selling i upselling do zwiększania sprzedaży?

Każdy szanujący się sprzedawca wie, że 3-5 razy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś u nas kupił, niż sprzedać to coś całkiem nowemu klientowi. A to wszystko dlatego, że ten dotychczasowy klient przeszedł już przez…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Jak zwiększyć konwersję swojej strony internetowej?

Blake Emal przez ponad 6 lat audytował strony internetowe i wyciągnął kilkanaście ciekawych wniosków, które pomogą Twojej stronie internetowej zwiększyć konwersję. A oto one: 1.Zamiast mówić - pokazuj Dobrym rozwiązaniem jest…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

Poznaj 13 sposobów Apple na świetny copywriting

O tym, że firma Apple umie sprzedawać, to chyba nikogo specjalnie nie trzeba przekonywać. W końcu to firma warta ponad 2 biliony dolarów, a jej produkty nie należą do najtańszych. Żeby stać się takim gigantem po prostu trzeba być…

  • Copywriting

Skuteczna formuła reklamowa

Jeśli myślisz o sprzedawaniu czegokolwiek i chcesz pozyskać klientów za pomocą reklamy, to jedną z najskuteczniejszych formuł reklamowych jest ta: Pomagam (komu) z (czym) oraz bez (czego klienci chcą uniknąć) + unikalny mechanizm…

  • Reklama