Sprzedaż: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 77

Jak wykorzystać paradoks Salomona w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale łatwiej jest podejmować obiektywne i mądre decyzje dotyczące problemów innych ludzi niż swoich własnych. To zjawisko psychologiczne zostało nazwane nawet w psychologii i nazywa się paradoksem Salomona (ang. Solomon's…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak tworzyć treści dla środka lejka sprzedażowego?

Oto szybki przegląd różnic w treściach jakie powinny pojawiać się w zależności od tego na jakim etapie lejka znajduje się Twój potencjalny klient: • Top of Funnel (Górna część lejka) - to gra na poziomie świadomości. Celem jest…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy

Jak ulepszyć efekt wabika?

O efekcie wabika pisałem już kilkakrotnie w 'Fabryce biznesu', dlatego tutaj tylko krótkie przypomnienie. Dan Ariely przeprowadził badanie na swoich studentach. Zaoferował 100 z nich dostęp do subskrypcji ‘The Economist’, przy czym dał…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Czy jest 'Temptation Bundling' i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Czy wiesz, że jesteśmy bardziej skłonni zrobić coś, czego nie chcemy robić, gdy jest to połączone z czymś przyjemnym? Ta technika psychologiczna nazywa się Temptation Bundling (w polskim tłumaczeniu to "wiązanie pokus" bądź…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Jak wykorzystać efekt IKEA w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że przeprowadza się do nowego, nowoczesnego mieszkania. Mieszkanie ma podwyższony standard, więc wiesz, że niektóre stare meble z obecnego Twojego mieszkania nie będą tam pasować. Jednym z takich mebli jest biała komoda,…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać efekt autorytetu w sprzedaży?

Wyobraź sobie taką sytuację. Skończyła Ci się pasta do zębów. Rano po prostu wycisnąłeś z tubki ostatnie resztki. Przypomniałeś sobie o tym w pracy, że wieczorem i rano nie będziesz miał czym umyć zębów. Postawiasz więc…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe