Hostage Tape i lejek sprzedażowy oparty o 5 poziomów świadomości

Czcionka:

Hostage Tape to firma, która sprzedaje paski na nos i taśmy do oddychania, a więc produkty przestarzałe i powszechnie dostępne. Firma jednak potrafiła te produkty zmodernizować i teraz wchodzi do głównego nurtu dzięki partnerstwu z Joe Roganem i UFC.

Zrobili dwie rzeczy:
• Stworzyli infrastrukturę wzrostu możliwą do skalowania
• Zaprojektowali lejek sprzedażowy oparty na każdym poziomie świadomości

Hostage Tape zbudowało więc silnik pozyskiwania klientów na zapleczu pięciu poziomów świadomości. Zaczyna się od nieświadomego konsumenta. A kończy na konsumencie, który jest świadomy Twojego produktu.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.