Sprzedaż: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 25

Od sprzedaży do realizacji: Dlaczego łatwiejszy produkt to trudniejsza sprzedaż

Często wydaje się, że obniżenie ceny i uproszczenie oferty automatycznie zwiększy sprzedaż. Niestety — to pułapka, w którą wpada wielu twórców usług, kursów i produktów SaaS (ang. Service as a Software). Alexa Hormozi opisał…

  • Konwersja
  • Strategia

Słodka strategia czyli jak Hershey wykorzystuje psychologię w sprzedaży

Hershey, jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów czekolady na świecie, od lat stosuje zaawansowane techniki psychologiczne, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż. Wykorzystując zrozumienie ludzkich zachowań i motywacji,…

  • Case Study
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

7 strategii AG1 uzasadniających jego wysoką cenę

AG1, wcześniej znany jako Athletic Greens, to suplement diety w formie proszku, zawierający 75 witamin, minerałów i składników pochodzenia roślinnego, mający na celu wspieranie ogólnego zdrowia, zwiększenie energii oraz poprawę…

  • Case Study
  • Cena
  • Strategia

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Puresport i ich strategia wprowadzania produktu na rynek

Jeśli planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt, to może przydać Ci się strategia, którą podzielił się Alex Garcia na swoim blogu. Strategia ta sprowadza się do 4 kroków: Tease, Hype, Collect i Push/Pull. Alex pokazał jak ostatnia…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Maskotki - dlaczego je kochamy i kupujemy od marek, które używają maskotek

Wyobraź sobie, że idziesz do supermarketu kupić płatki śniadaniowe. Nie jadłeś ich już od dłuższego czasu, ale nagle naszła Cię nieodparta ochota na mleko z płatkami. Stoisz w alejce sklepowej i widzisz ze 100 różnych rodzajów…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt nostalgii czyli dlaczego wydajemy więcej, gdy wspominamy naszą przeszłość

Wyobraź sobie taką sytuację. Wracasz na weekend do rodzinnego miasta, aby odwiedzić swoich rodziców. Jedziesz już 4 godziny i zaczyna burczeć Ci w brzuchu. Zatrzymujesz się więc w przydrożnej knajpce, aby coś zjeść. Po zjedzeniu…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe