Jak tworzyć treści dla środka lejka sprzedażowego?

Czcionka:

Oto szybki przegląd różnic w treściach jakie powinny pojawiać się w zależności od tego na jakim etapie lejka znajduje się Twój potencjalny klient:

Top of Funnel (Górna część lejka) - to gra na poziomie świadomości. Celem jest tworzenie treści, które są przydatne dla szerokiej grupy odbiorców i mają potencjał dotarcia do setek tysięcy, a nawet milionów ludzi.

Middle of Funnel (Środkowa część lejka) - to gra edukacyjna, informacyjna lub rozrywkowa. Celem jest stworzenie bardziej wyspecjalizowanej treści, dostosowanej do kategorii lub niszy, w której istnieje Twój produkt.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.