Jak zbudować drabinę produktów – od darmowych ofert do sprzedaży high-ticket?

Czcionka:

Czy próbowałeś kiedyś sprzedać produkt za kilka tysięcy złotych osobie, która pierwszy raz słyszy o Twojej firmie? To prawie niemożliwe.

Zaufanie buduje się stopniowo, a klienci muszą „dojrzeć” do drogich zakupów. Kluczem do sukcesu jest drabina produktów – przemyślany system ofert, który prowadzi klienta krok po kroku od darmowych materiałów aż po Twoje najdroższe usługi premium.

Strategia ta polega na dopasowaniu odpowiedniego typu produktu do etapu relacji z klientem. Dzielimy ich na trzy grupy: zimną (nie znają Cię), ciepłą (znają Cię, ale jeszcze nic nie kupili) i aktualnych klientów (dokonali już zakupu). Dla każdej z tych grup przygotowujemy inną ofertę.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 16%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.