Marketing: Hak

Tag: Hak | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 8

Jak tworzyć FOMO, które sprzedaje (nawet, gdy masz małą listę)?

Dlaczego niektóre marki sprzedają wszystko w kilka minut, mimo że mają 1/10 Twojego budżetu reklamowego? Bo nie sprzedają – one tworzą FOMO (FOMO - Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem okazji). Marki takie jak Supreme nie…

  • Hak
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Marketing Aligatora: 4 strategie, które sprawią, że klienci poczują się częścią Twojego świata

Wyobraź sobie, że Twoja marka to nie tylko logo i produkt. To cały świat – z własną atmosferą, historią, rytmem i bohaterami. Tak właśnie działa Doechii, raperka i zwyciężczyni Grammy, której strategię nazwano „Alligator…

  • Case study
  • Hak
  • Marka

Luka informacyjna – hak na ludzką ciekawość, który zwiększa klikalność

Czy zdarzyło Ci się kiedyś oglądać kiepski film tylko po to, by dowiedzieć się, „kto zabił”? Albo kliknąć artykuł o tytule „Ta roślina rośnie w Twoim ogrodzie, a może Cię zabić”? To nie przypadek. To luka informacyjna –…

  • Copywriting
  • Hak
  • Zachowania klienta

8 skutecznych haków reklamowych

Każdego dnia użytkownicy mediów społecznościowych przewijają setki treści, dlatego kluczowym elementem skutecznej reklamy jest przyciągający uwagę hak – czyli pierwsza linia tekstu lub wizualny element, który natychmiast zatrzymuje…

  • Copywriting
  • Hak

Wykorzystaj funkcję 'Trail' Instagrama, aby zdobyć więcej wyświetleń i obserwujących

Jeśli śledzisz nowości na Instagramie, na pewno zauważyłeś nową funkcję „Trial”. Pozwala ona na udostępnianie wideo w trybie testowym przed pokazaniem go wszystkim obserwującym. Dzięki temu można eksperymentować z różnymi…

  • Facebook / Instagram
  • Hak
  • Social media

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak

5 haków do wykorzystania w UGC

UGC (User-Generated Content) to treści tworzone przez użytkowników, a nie przez marki czy profesjonalnych twórców. Może to być wszystko, co użytkownicy Internetu tworzą i udostępniają, np. zdjęcia, filmy, recenzje, wpisy na blogach,…

  • Content Marketing
  • Hak
  • UGC