Marketing: Hak

Tag: Hak | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

8 skutecznych haków reklamowych

Każdego dnia użytkownicy mediów społecznościowych przewijają setki treści, dlatego kluczowym elementem skutecznej reklamy jest przyciągający uwagę hak – czyli pierwsza linia tekstu lub wizualny element, który natychmiast zatrzymuje…

  • Copywriting
  • Hak

Wykorzystaj funkcję 'Trail' Instagrama, aby zdobyć więcej wyświetleń i obserwujących

Jeśli śledzisz nowości na Instagramie, na pewno zauważyłeś nową funkcję „Trial”. Pozwala ona na udostępnianie wideo w trybie testowym przed pokazaniem go wszystkim obserwującym. Dzięki temu można eksperymentować z różnymi…

  • Facebook / Instagram
  • Hak
  • Social media

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak

5 haków do wykorzystania w UGC

UGC (User-Generated Content) to treści tworzone przez użytkowników, a nie przez marki czy profesjonalnych twórców. Może to być wszystko, co użytkownicy Internetu tworzą i udostępniają, np. zdjęcia, filmy, recenzje, wpisy na blogach,…

  • Content Marketing
  • Hak
  • UGC

Jak tworzyć świetne haki w filmie?

Hakiem lub haczykiem (z angielskiego hook) marketingowcy nazywają "coś", co może przyciągnąć i utrzymać aktywne zaangażowanie odbiorców. Jeśli masz na przykład wideo, to tak naprawdę pierwsze 3 sekundy filmu będą decydować o tym, czy…

  • Copywriting
  • Hak