Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 55

Algorytmy się zmieniły – twój content też powinien

Od wybuchu popularności TikToka w 2020 r. wszystkie duże platformy – Instagram, YouTube Shorts, a nawet LinkedIn – przeszły z algorytmów opartych na obserwujących na algorytmy oparte na zainteresowaniach. To oznacza, że liczba…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Jak robić testy A/B bez marnowania budżetu?

Testy A/B to potężne narzędzie do zwiększania konwersji i optymalizacji reklam. Jednak bez struktury i jasnej hipotezy łatwo zamienić je w kosztowną zabawę bez efektów. Dowiedz się, jak przeprowadzać testy, które naprawdę poprawiają…

  • Case study
  • Konwersja
  • Landing page

Recap content czyli tania i skuteczna forma treści do budowania więź z Twoimi odbiorcami

Większość marek nie tworzy wystarczająco dużo treści i nie komunikuje się codziennie ze swoimi odbiorcami. A przecież to właśnie treści pozwalają zbudować więź i zaangażowanie. Jedną z firm, która świetnie to rozumie, jest The…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

One-Shot 2.0: Jak podnieść ten format na wyższy poziom

W poradzie 'One-Shot Videos czyli kluczowy format wideo dla Twojej marki' pokazałem, dlaczego one-shot videos (jedno nieprzerywane ujęcie) stały się kluczowym formatem krótkich form w 2025 roku. Dziś pogłębiamy temat: zobaczysz, jak…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Facebook / Instagram
  • TikTok
  • YouTube

Kiedy wszyscy wyglądają tak samo - zrób odwrotnie

Wejdź do pierwszego lepszego supermarketu. W alejce z lodami, oliwą czy wodą zobaczysz ścianę niemal identycznych opakowań. Efekt? Klient nie zauważa różnic, wybiera losowo albo sięga po najtańsze. Brooklyńska marka lodów Van Leeuwen…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Marka

Jak budować rozgłos wokół marki, nawet jeśli coś pójdzie nie tak?

Gdy firma Poppi wydała 800 000 dolarów na przesłanie różowych automatów z napojami do influencerów, internet zawrzał. Zamiast zachwytów pojawiły się oskarżenia o „przepalanie kasy na bogatych twórców”. Wszystko wskazywało na to,…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Marka
  • Social media

Formuła na 10 milionów wyświetleń czyli jak tworzyć viralowe shorty

Jenny Hoyos ma już ponad 9 milionów subskrybentów, a jej YouTube Shorts regularnie osiągają 10 milionów wyświetleń. Gdy reklamodawcy odwracają się od długich form, ona w krótkich filmach wygrywa na całej linii. Co stoi za jej…

  • Case study
  • Hak
  • TikTok
  • YouTube