Marketing: Psychologia

Tag: Psychologia | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 18

Jak tworzyć FOMO, które sprzedaje (nawet, gdy masz małą listę)?

Dlaczego niektóre marki sprzedają wszystko w kilka minut, mimo że mają 1/10 Twojego budżetu reklamowego? Bo nie sprzedają – one tworzą FOMO (FOMO - Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem okazji). Marki takie jak Supreme nie…

  • Hak
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

FaaS: Friction as a Service – Jak świadomie zwiększać konwersję dzięki 'dobrym przeszkodom'

Większość marketerów i projektantów myśli, że brak tarcia (frictionless experience) to Święty Graal sprzedaży. Ale... nie zawsze. Są sytuacje, w których celowe dodanie przeszkód nie zmniejsza konwersji – wręcz przeciwnie: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Retencja

Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność. Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie…

  • Marka
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

3 marketingowe mity zabójcze dla małych firm

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Robią to najczęściej nieświadomie, bo tak podpowiada im intuicja. Niestety bardzo często kończy się to dramatycznie czyli przegraną z…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak odzyskiwać porzucone koszyki dzięki FOMO?

Porzucone koszyki to spory problem dla właścicieli sklepów e-commerce. W końcu potencjalny klient przeszedł już prawie całą ścieżkę zakupową i wycofał się praktycznie na ostatnim etapie finalizacji zakupu. Wiele sklepów próbuje…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe