Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 46

Algorytmy się zmieniły – twój content też powinien

Od wybuchu popularności TikToka w 2020 r. wszystkie duże platformy – Instagram, YouTube Shorts, a nawet LinkedIn – przeszły z algorytmów opartych na obserwujących na algorytmy oparte na zainteresowaniach. To oznacza, że liczba…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Recap content czyli tania i skuteczna forma treści do budowania więź z Twoimi odbiorcami

Większość marek nie tworzy wystarczająco dużo treści i nie komunikuje się codziennie ze swoimi odbiorcami. A przecież to właśnie treści pozwalają zbudować więź i zaangażowanie. Jedną z firm, która świetnie to rozumie, jest The…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Jak budować rozgłos wokół marki, nawet jeśli coś pójdzie nie tak?

Gdy firma Poppi wydała 800 000 dolarów na przesłanie różowych automatów z napojami do influencerów, internet zawrzał. Zamiast zachwytów pojawiły się oskarżenia o „przepalanie kasy na bogatych twórców”. Wszystko wskazywało na to,…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Marka
  • Social media

Nie produkt, a proces czyli jak Poor Boy Coffee zdobywa media społecznościowe

Poor Boy Coffee to marka, która zdobywa rzeszę fanów na Instagramie. W ciągu zaledwie 4 miesięcy zdobyli prawie 50 000 obserwujących. Jak? Pokazując, jak naprawdę wygląda tworzenie firmy od zera. I nie chodzi tutaj o piękne zdjęcia czy…

  • Case study
  • Marka
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Co przypiąć na swoim Instagramie? 3 typy postów, które budują Twoją markę

To, co przypinasz na swoim Instagramie czy TikToku, ma znacznie większe znaczenie, niż większość twórców i marek przypuszcza. Dlaczego? Bo przypięte posty to Twoja cyfrowa wizytówka. Zanim ktoś zacznie przewijać Twój profil, to…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka
  • Social media
  • TikTok

Jak Wimbledon zyskał prawie milion obserwujących w 14 dni?

Jeśli w lipcu śledziłeś media społecznościowe, na pewno trafiłeś na treści z Wimbledonu. W ciągu zaledwie 14 dni opublikowali 1 043 posty, w tym: • 376 filmów na TikToku • 667 postów na Instagramie To, co większość marek tworzy…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Dlaczego Twoja marka powinna stworzyć własny social show?

15 lat temu włączałeś telewizor, sprawdzałeś program i oglądałeś swój ulubiony show. Ludzie przyzwyczajali się do schematu, dlatego wracali po więcej. Weźmy przykład programu Fear Factor – każda edycja miała innych uczestników i…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media