Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 41

Jak Wimbledon zyskał prawie milion obserwujących w 14 dni?

Jeśli w lipcu śledziłeś media społecznościowe, na pewno trafiłeś na treści z Wimbledonu. W ciągu zaledwie 14 dni opublikowali 1 043 posty, w tym: • 376 filmów na TikToku • 667 postów na Instagramie To, co większość marek tworzy…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Dlaczego Twoja marka powinna stworzyć własny social show?

15 lat temu włączałeś telewizor, sprawdzałeś program i oglądałeś swój ulubiony show. Ludzie przyzwyczajali się do schematu, dlatego wracali po więcej. Weźmy przykład programu Fear Factor – każda edycja miała innych uczestników i…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Wykorzystaj funkcję 'Trail' Instagrama, aby zdobyć więcej wyświetleń i obserwujących

Jeśli śledzisz nowości na Instagramie, na pewno zauważyłeś nową funkcję „Trial”. Pozwala ona na udostępnianie wideo w trybie testowym przed pokazaniem go wszystkim obserwującym. Dzięki temu można eksperymentować z różnymi…

  • Facebook / Instagram
  • Hak
  • Social media

Strategie wzrostu w mediach społecznościowych czyli jak zdobywać więcej uwagi

Media społecznościowe stały się nowym polem walki o uwagę użytkowników. TikTok, Instagram i YouTube nie konkurują już tylko między sobą – rywalizują także z gigantami streamingowymi o Twój czas. Jak więc sprawić, aby Twoje…

  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok
  • YouTube

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Jak pisać skuteczne posty i budować zaangażowanie na LinkedIn?

LinkedIn stał się kluczową platformą do budowania marki osobistej, nawiązywania relacji biznesowych i dzielenia się wiedzą. Ale jak sprawić, by Twoje posty wyróżniały się wśród milionów innych? Oto kilka wskazówek, jak tworzyć…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media

Jak tworzyć treści wiralowe na Instagramie?

Tworzenie treści, które użytkownicy chętnie udostępniają, jest kluczem do sukcesu na Instagramie. Według Adama Mosseri, CEO Instagrama, liczba udostępnień jest najważniejszym wskaźnikiem "przewidującym" sukces treści. Tak więc…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media