Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 34

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media

3 taktyki marketingowe zero-klik

Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi. Co powinniśmy zrobić? Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w…

  • Content Marketing
  • Social media

Jak koktajle od Erewhon stały się symbolem statusu dzięki influencerom?

Erewhon to sklep spożywczy w Los Angeles, który został założony w 1966 roku. Jak to się stało, że pozowanie z jednym z ich koktajli na Instagramie, urosło do miana symbolu statusu? To wszystko przez… Influencer Marketing. I nie chodzi…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Social media