Marketing: UGC

Tag: UGC | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

5 haków do wykorzystania w UGC

UGC (User-Generated Content) to treści tworzone przez użytkowników, a nie przez marki czy profesjonalnych twórców. Może to być wszystko, co użytkownicy Internetu tworzą i udostępniają, np. zdjęcia, filmy, recenzje, wpisy na blogach,…

  • Content Marketing
  • Hak
  • UGC

Przewodnik po influencer marketingu - część 1

Influencer marketing to forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem robić dobry influencer…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • UGC

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Jak zmaksymalizować wzrost przy ograniczonym budżecie?

Większość strategii wzrostu wirusowego ma zastosowanie tylko do marek, które mają duży budżet i są gotowe do skalowania. Jednak Trent Turner, dyrektor ds. marketingu efektywnościowego w Eight Sleep, podzielił się wiedzą o tym jak…

  • Case study
  • Marka
  • UGC
  • Wzrost / Rozwój

Jak zwiększyć szanse na viral?

Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe
  • UGC