Marketing: Retencja

Tag: Retencja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 6

Jak zatrzymać klientów: 20 taktyk od praktyków e-commerce

Zatrzymanie klientów (czyli to, by wracali i kupowali ponownie) to długodystansowy wyścig. Jimmy Kim & Chase Dimond - eksperci, którzy na co dzień skalują przychody marek sprzedających bezpośrednio online — zebrali 20 konkretnych zasad…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Retencja

Jak odzyskać porzucone koszyki? 6 sprawdzonych szablonów maili, które robią robotę

Ponad 70% klientów porzuca koszyk bez finalizacji zakupu. Ale to nie musi być koniec historii — jeśli dobrze zareagujesz. Zamiast jednego, desperackiego maila „zapomniałeś dokończyć zakup”, zastosuj strategiczną serię wiadomości,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja
  • Retencja

FaaS: Friction as a Service – Jak świadomie zwiększać konwersję dzięki 'dobrym przeszkodom'

Większość marketerów i projektantów myśli, że brak tarcia (frictionless experience) to Święty Graal sprzedaży. Ale... nie zawsze. Są sytuacje, w których celowe dodanie przeszkód nie zmniejsza konwersji – wręcz przeciwnie: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Retencja

Domyślność z charakterem czyli jak sprytne założenia projektowe zwiększają sprzedaż i zaangażowanie

Wyobraź sobie, że odwiedzasz Airbnb. Klikasz „Wynajmij swój dom” i... BUM: „Możesz zarabiać 8 000 zł miesięcznie”. Nie wypełniałeś formularzy. Nie podawałeś danych. Nie musiałeś nawet podać e-maila. A jednak masz konkretną…

  • Case study
  • Konwersja
  • Retencja

3 kluczowe elementy każdego wideo, aby utrzymać zainteresowanie widzów

Co łączy wszystkie wiralowe wideo? Wysoki wskaźnik retencji widzów. Różnica między średnim czasem oglądania wynoszącym 7, 19 czy 34 sekundy w 40-sekundowym filmie decyduje o tym czy stanie się on wiralem czy zginie w tłumie innych…

  • Retencja
  • TikTok
  • YouTube

Grywalizacja sposobem na rezygnacje użytkowników

Rezygnacja użytkowników zabija wzrost. Walka o zatrzymanie użytkownika to połączenie: • Sprzedawania właściwym osobom w pierwszej kolejności. • Posiadania świetnego produktu, który rozwiązuje istniejący problem. • Zachwycenia…

  • Grywalizacja
  • Retencja