Marketing: Promocja

Tag: Promocja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

Dlaczego warto mówić, dla kogo NIE jest Twój produkt?

Standardowy marketing każe nam mówić, dla kogo jest nasz produkt. Chcemy być dla wszystkich. Ale co, jeśli skuteczniejsze jest powiedzenie, dla kogo na pewno NIE jest Twoja oferta?Badania pokazują, że tzw. "negatywne ramowanie" (ang. negative…

  • Promocja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Dlaczego 1001 brzmi atrakcyjniej niż 1000?

Limitowana pula produktów to klasyczna technika niedoboru. Najnowsze badania (Nanjing University & Shanghai University of Finance and Economics, 2018) pokazują jednak, że minimalne przekroczenie okrągłej granicy liczbowej – np. „1001 sztuk…

  • Hak
  • Promocja

3 wskazówki dotyczące email marketingu na Black Friday i Cyber Monday

Black Friday i Cyber Monday (BFCM) przed nami, więc oto kilka wskazówek, jak zmaksymalizować swoje przychody dzięki email marketingowi w tym okresie. Większość marketerów nie zmienia swojej strategii kampanii przed i podczas BFCM. To…

  • Email marketing
  • Promocja

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media

Dla jakich produktów rabaty działają najlepiej?

Wyobraź sobie, że prowadzisz duży sklep z artykułami gospodarstwa domowego. Sprzedajesz w nim wiele rodzajów produktów, od przyjemnych, poprawiających samopoczucie przedmiotów, takich jak świece zapachowe, po przedmioty funkcjonalne, takie…

  • Promocja