Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 50

15 zasad copywritingu, które pozwolą Ci zarabiać na e-mail marketingu

Chase Dimond prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu. W swoim wpisie pokazał 15 zasady copywritingu, z których korzysta w e-mail marketingu. #1. Wielki pomysł Spraw, by Twoje teksty opierały się na wielkim…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

14 zasad tworzenia tematu wiadomości e-mail

Temat wiadomości e-mail powinien być najważniejszym elementem każdego Twojego maila. To on głównie decydować będzie o tym, czy Twoi czytelnicy otworzą maila od Ciebie i go przeczytają. Poznaj więc 14 zasad tworzenia tematu wiadomości…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

3 wskazówki dotyczące email marketingu na Black Friday i Cyber Monday

Black Friday i Cyber Monday (BFCM) przed nami, więc oto kilka wskazówek, jak zmaksymalizować swoje przychody dzięki email marketingowi w tym okresie. Większość marketerów nie zmienia swojej strategii kampanii przed i podczas BFCM. To…

  • Email marketing
  • Promocja

9 typowych błędów w temacie wiadomości

Jeśli otwieralność Twoich maili spada poniżej 40% to może być znak, że popełniasz jeden lub więcej z tych 9 błędów w temacie wiadomości e-mail: Błąd #1: Zbyt ogólnikowy temat Bądź konkretny i skup się na tym, co znajduje się w…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Najczęstsze problemy w e-mail marketingu i jak je naprawić

Poznaj 6 najczęstszych problemów jakie wiążą się marketingiem e-mailowym oraz sposoby jak je rozwiązać: #1. Niski współczynnik otwarć Może to wynikać z kilku przyczyn, takich jak nieciekawe tematy wiadomości, słaba dostarczalność…

  • Email marketing
  • Newsletter

Jak prawidłowo robić testy A/B?

Testy A/B mogą zwiększyć liczbę konwersji o ponad 160%. Jednak większość ludzi nie wie, jak prawidłowo przeprowadzać testy A/B. Pamiętaj, że podczas przeprowadzania testu A/B ważne jest, aby testować tylko jedną zmienną na raz. W…

  • Email marketing
  • Konwersja

Zwiększ liczbę otwieranych wiadomości e-mail o 18% dzięki luce ciekawości

Temat maila bardzo często decyduje o tym, czy zostanie on otwarty czy nie. Warto więc wiedzieć jak tworzyć tytuły, obok których czytelnik nie przejdzie obojętnie. Justin Welsh przeanalizował tytuły ponad 130 swoich newsletterów i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie