Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 71

Twoi klienci rezygnują, bo nie czują się skuteczni

Masz świetny produkt, ale klienci rezygnują po kilku miesiącach? To frustrujące. Zazwyczaj myślimy, że problem leży w produkcie. Tymczasem prawda jest inna: Klienci nie odchodzą dlatego, że Twój produkt jest zły. Odchodzą, ponieważ nie…

  • Email marketing
  • Psychologia
  • Retencja
  • Zachowania klienta

Jak pisać e-maile, które naprawdę sprzedają?

Większość firm traktuje e-mail marketing jak tablicę ogłoszeniową i wysyła nudne newslettery bądź zasypuje klientów ofertami tylko wtedy, gdy chce coś sprzedać. Efekt? Niskie wskaźniki otwarć i zerowa sprzedaż.Tymczasem e-mail…

  • Email marketing
  • Newsletter

8 automatycznych sekwencji e-mail, które zwiększą Twoją sprzedaż

Automatyzacja e-mail marketingu to potężne narzędzie, a dobrze skonfigurowane sekwencje (tzw. flows) to jedne z najlepiej konwertujących wiadomości, jakie Twoja marka może wysyłać. Mimo to, większość firm nie wykorzystuje ich pełnego…

  • Email marketing
  • Retencja

9 wskazówek e-mail marketingowych dla e-commerce (od podstaw do zaawansowanych)

E-mail marketing wciąż jest jednym z najbardziej dochodowych kanałów sprzedaży online. Problem w tym, że wiele sklepów internetowych ogranicza się do wysyłania jednorazowych promocji, zamiast budować spójny system wiadomości na każdym…

  • Content Marketing
  • Email marketing

15 zasad pisania tematów e-maili, których nikt nie zignoruje

Temat wiadomości e-mail to pierwsze, co widzi Twój odbiorca – i w dużej mierze od niego zależy, czy ktoś otworzy maila, czy wyląduje on w koszu. Dobrze napisany temat potrafi zwiększyć otwieralność nawet o kilkadziesiąt procent. Oto 15…

  • Email marketing
  • Pisanie

5 kluczowych sekwencji e-mail, które zwiększą Twoją sprzedaż

E-mail marketing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedaży – pod warunkiem, że wiesz, jak z niego korzystać. Automatyczne sekwencje e-mailowe pozwalają zbudować relację, odzyskać utraconych klientów i zwiększyć…

  • Email marketing
  • Retencja

8 zasad skutecznego copywritingu, które zwiększą Twoją sprzedaż

Nie musisz być zawodowym copywriterem, żeby pisać treści, które przyciągają klientów. Chase Dimond – specjalista od e-mail marketingu – podsumował 8 kluczowych zasad, które stosuje w swoich kampaniach. Pomogły one jego klientom…

  • Email marketing
  • Pisanie