Marketing: Email marketing

Tag: Email marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 64

Jak zwiększyć zaangażowanie w mailingu?

Masz dużą listę mailingową, ale Twoje maile są ignorowane? Zasięg bez zaangażowania to iluzja. Jeśli chcesz, by ludzie otwierali, klikali i kupowali, musisz nie tylko mierzyć to, co ważne, ale też umiejętnie poprawiać wyniki. Oto…

  • Email marketing
  • Newsletter

4 sprawdzone sposoby, aby zbudować listę 500 tys. subskrybentów bez płatnych reklam

Większość firm stawia wszystko na reklamy płatne — a tymczasem można zbudować ogromną listę mailingową bez wydawania fortuny na Facebooka czy Google Ads. Chase Dimond w jednym z postów pokazał, jak w 10 miesięcy zebrał 500 tys.…

  • Email marketing
  • Kanał marketingowy

Jak odzyskać porzucone koszyki? 6 sprawdzonych szablonów maili, które robią robotę

Ponad 70% klientów porzuca koszyk bez finalizacji zakupu. Ale to nie musi być koniec historii — jeśli dobrze zareagujesz. Zamiast jednego, desperackiego maila „zapomniałeś dokończyć zakup”, zastosuj strategiczną serię wiadomości,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja
  • Retencja

Kiedy i jak często wysyłać maile, żeby zarabiać więcej (a nie wkurzać ludzi)?

Zastanawiałeś się kiedyś: „Czy nie wysyłam za dużo maili?” albo „Dlaczego moje maile przestają działać?” W email marketingu nie chodzi tylko o treść – liczy się też częstotliwość i moment wysyłki. Za rzadko? Ludzie…

  • Email marketing

9 testów A/B, które poprawią Twoje e-maile

Nie musisz robić rewolucji w wyglądzie newslettera, by zwiększyć jego skuteczność. Czasem wystarczy… przetestować jeden mały element. Dobrze zaplanowane testy A/B pozwalają zrozumieć, co naprawdę działa na Twoją listę: kiedy…

  • Email marketing

5 sposobów na rozbudowę listy mailingowej, które naprawdę działają

Masz świetny produkt, wartościowe treści, ale... brakuje Ci odbiorców? Budowanie listy mailingowej nie musi być ani drogie, ani nachalne. Zamiast spamować internet reklamami, skorzystaj z pomysłów, które przyciągają ludzi naturalnie i z…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

10 sposobów na zmniejszenie współczynnika odrzuceń w e-mailach

Zbyt wysoki bounce rate (współczynnik odrzuceń) to znak ostrzegawczy: Twoje maile nie docierają do odbiorców, dostawcy e-mail traktują Cię jak spamera, a kampanie stają się mniej skuteczne. Dobra wiadomość? Można to szybko naprawić.…

  • Email marketing