Marketing: Marketing szeptany

Tag: Marketing szeptany | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 9

Marketing doświadczeń czyli jak sprawić, by klient poczuł Twoją markę

Dziś nie wystarczy dobry produkt w atrakcyjnej cenie. Klienci chcą przeżyć coś więcej – emocje, które zapadną im w pamięć. Marketing doświadczeń to sposób na stworzenie relacji, w której marka staje się częścią życia odbiorcy.…

  • Grywalizacja
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce?

Seth Godin (guru od marketingu) powiedział kiedyś: "Ludzie nie wierzą w to, co im mówisz. Rzadko wierzą w to, co im pokazujesz. Często wierzą w to, co mówią im przyjaciele. Zawsze wierzą w to, co sami sobie mówią." Public Relations…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Public Relations

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność. Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie…

  • Marka
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany