Marketing: Marketing szeptany

Tag: Marketing szeptany | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 8

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce?

Seth Godin (guru od marketingu) powiedział kiedyś: "Ludzie nie wierzą w to, co im mówisz. Rzadko wierzą w to, co im pokazujesz. Często wierzą w to, co mówią im przyjaciele. Zawsze wierzą w to, co sami sobie mówią." Public Relations…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Public Relations

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność. Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie…

  • Marka
  • Marketing szeptany
  • Psychologia

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany

Jak sprzedać pudełko 12 ciastek za 140 dolarów?

Jak sprawić, by ludzie płacili 140 dolarów (prawie 600 zł) za pudełko 12 ciastek? Brzmi niemożliwie, prawda? Ale firmie Last Crumb taka sztuka się udaje. Przekształciła ona bowiem ciasteczka w symbol statusu luksusu. A oto kilka liczb…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe