Marketing: Zachowania klienta

Tag: Zachowania klienta | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

Jak tworzyć FOMO, które sprzedaje (nawet, gdy masz małą listę)?

Dlaczego niektóre marki sprzedają wszystko w kilka minut, mimo że mają 1/10 Twojego budżetu reklamowego? Bo nie sprzedają – one tworzą FOMO (FOMO - Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem okazji). Marki takie jak Supreme nie…

  • Hak
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Luka informacyjna – hak na ludzką ciekawość, który zwiększa klikalność

Czy zdarzyło Ci się kiedyś oglądać kiepski film tylko po to, by dowiedzieć się, „kto zabił”? Albo kliknąć artykuł o tytule „Ta roślina rośnie w Twoim ogrodzie, a może Cię zabić”? To nie przypadek. To luka informacyjna –…

  • Copywriting
  • Hak
  • Zachowania klienta

Ile razy klient musi Cię zobaczyć, zanim kupi?

W marketingu od lat mówi się o "Regule 7" – klient musi mieć z marką siedem punktów styku, zanim zdecyduje się na zakup. Jednak świat się zmienia, a badania zespołu NP Digital pokazują, że te liczby są dziś wyższe. Zrozumienie, ile…

  • Marka
  • Zachowania klienta

Dlaczego nie warto odwoływać się do rozsądku?

Ludzie są głęboko nielogiczni. Nasze działania w przeważającej mierze napędzane są emocjami. Dopiero później tworzymy logiczne historie, aby uzasadnić nasze irracjonalne zachowania. A dobrzy marketerzy zdają sobie z tego sprawę i…

  • Copywriting
  • Zachowania klienta

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta