Marketing: Zachowania klienta

Tag: Zachowania klienta | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 12

Twoi klienci rezygnują, bo nie czują się skuteczni

Masz świetny produkt, ale klienci rezygnują po kilku miesiącach? To frustrujące. Zazwyczaj myślimy, że problem leży w produkcie. Tymczasem prawda jest inna: Klienci nie odchodzą dlatego, że Twój produkt jest zły. Odchodzą, ponieważ nie…

  • Email marketing
  • Psychologia
  • Retencja
  • Zachowania klienta

Dlaczego warto mówić, dla kogo NIE jest Twój produkt?

Standardowy marketing każe nam mówić, dla kogo jest nasz produkt. Chcemy być dla wszystkich. Ale co, jeśli skuteczniejsze jest powiedzenie, dla kogo na pewno NIE jest Twoja oferta?Badania pokazują, że tzw. "negatywne ramowanie" (ang. negative…

  • Promocja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Dlaczego Twój produkt to nie tylko produkt fizyczny?

Kiedyś wystarczyło mieć dobry produkt. Dziś to za mało.W erze TikToka, unboxingu i zakupów opartych na emocjach, klienci nie kupują rzeczy. Oni kupują to, co te rzeczy dla nich znaczą.To, co sprzedajesz, coraz rzadziej jest fizycznym…

  • Marka
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

4 metody marketingu konwersacyjnego, które zwiększą Twoją sprzedaż

Większość firm próbuje podkręcać sprzedaż promocjami typu „tylko dziś”, ale takie działania często przynoszą odwrotny efekt – klient staje się podejrzliwy, a promocja nie przekłada się na realny zysk. Zamiast tego warto skupić…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Lekcje marketingowe od Giorgio Armaniego czyli jak zbudować imperium warte miliardy

Giorgio Armani, zmarły niedawno w wieku 91 lat, pozostawił po sobie nie tylko dziedzictwo w świecie mody, ale również prywatne imperium biznesowe wyceniane na 8–11 miliardów dolarów. Jego sukces nie był dziełem przypadku, lecz wynikiem…

  • Brand marketing
  • Marka
  • Zachowania klienta

Zasada „Co ja z tego będę miał?” w komunikacji marketingowej

Większość firm na wczesnym etapie popełnia ten sam błąd – w swojej komunikacji mówi o sobie: o produkcie, funkcjach, składnikach, zespole czy wartościach. Problem w tym, że klientów to… nie obchodzi. Ludzie nie kupują…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Trzy proste zasady od 9-latka, które działają w każdym biznesie

W amerykańskim miasteczku pewien 9-letni chłopak, Tucker, prowadzi stoisko z lemoniadą i zarabia… 250 dolarów dziennie. Brzmi jak historia z filmu? To prawdziwy przykład genialnego wykorzystania psychologii sprzedaży, marketingu…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe
  • Zachowania klienta