Marketing: TikTok

Tag: TikTok | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Jak zwiększyć średni czas oglądania Twoich filmów?

Alex Garcia zyskał 30 tysięcy nowych obserwujących tylko dlatego, że dokonał jednej zmiany w swoich filmach - zwiększył średni czas oglądania filmu przez użytkowników. Ale od początku. Alex tworząc wideo upewnia się, że jego film ma…

  • Case study
  • TikTok
  • YouTube

Miniatury, które zwiększają liczbę wyświetleń nie tylko na YouTube

Miniatura jest najważniejszą częścią filmu. Zatrzymuje przewijanie, buduje ciekawość, powoduje kliknięcie, a nawet może sprawić, że ludzie będą oglądać cały film. I pamiętaj - bez kliknięcia nie będzie wyświetleń…

  • Social media
  • TikTok
  • YouTube

Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o…

  • SEO
  • TikTok

Jak tworzyć treści, które znajdą się wysoko w wyszukiwarce TikToka?

TikTok staje się miejscem, gdzie ludzie nie tylko szukają rozrywki, ale także informacji. TikTok stale optymalizuje swoją wyszukiwarkę - dodał m.in. rekomendowane frazy do wyszukiwania oraz zwiększył liczbę znaków do 2200, więc możesz…

  • SEO
  • TikTok