Marketing: Newsletter

Tag: Newsletter | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 18

7 typów treści, które ludzie czytają

Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców. Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są…

  • Content Marketing
  • Newsletter
  • Pisanie

10 kroków do stworzenia dochodowego newslettera od podstaw

Specjalista od e-mail marketingu Chase Dimond podzielił się ze swoimi czytelnikami przepisem na stworzenie dochodowego newslettera. Oto 10 kroków do zbudowania dochodowego newslettera od podstaw: Krok 1: Określ swoją grupę docelową Zacznij…

  • Newsletter

Najczęstsze problemy w e-mail marketingu i jak je naprawić

Poznaj 6 najczęstszych problemów jakie wiążą się marketingiem e-mailowym oraz sposoby jak je rozwiązać: #1. Niski współczynnik otwarć Może to wynikać z kilku przyczyn, takich jak nieciekawe tematy wiadomości, słaba dostarczalność…

  • Email marketing
  • Newsletter

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter

Jak pozyskiwać subskrybentów na newsletter?

Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób pozyskać 100 tysięcy subskrybentów na swój newsletter. Oto jego 11 wskazówek i spostrzeżeń jak to zrobić: #1. 50 wątków na Twitterze w ciągu 50 dni Alex codziennie przez 50 dni z…

  • Newsletter

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter