Marketing: Newsletter

Tag: Newsletter | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 22

Jak przekonać niezdecydowanych klientów – 5 sposobów na „środek rynku”

Między gronem Twoich fanów a osobami, które nigdy od Ciebie nie kupią, istnieje największa i często niedoceniana grupa – „środek rynku” (ang. The Unsold Middle). To osoby, które słyszały o Twojej marce, ale nie podjęły decyzji o…

  • Dowód społeczny
  • Newsletter
  • Public Relations

Jak zwiększyć zaangażowanie w mailingu?

Masz dużą listę mailingową, ale Twoje maile są ignorowane? Zasięg bez zaangażowania to iluzja. Jeśli chcesz, by ludzie otwierali, klikali i kupowali, musisz nie tylko mierzyć to, co ważne, ale też umiejętnie poprawiać wyniki. Oto…

  • Email marketing
  • Newsletter

5 sposobów na rozbudowę listy mailingowej, które naprawdę działają

Masz świetny produkt, wartościowe treści, ale... brakuje Ci odbiorców? Budowanie listy mailingowej nie musi być ani drogie, ani nachalne. Zamiast spamować internet reklamami, skorzystaj z pomysłów, które przyciągają ludzi naturalnie i z…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

31 wskazówek dotyczących e-mail marketingu, które pozwolą Ci zarabiać więcej

E-mail marketing to jedno z najbardziej dochodowych narzędzi sprzedażowych – pod warunkiem, że wiesz, jak go używać. Chase Dimond, ekspert w tej dziedzinie, podzielił się 31 wskazówkami, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność Twoich…

  • Email marketing
  • Newsletter

7 typów treści, które ludzie czytają

Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców. Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są…

  • Content Marketing
  • Newsletter
  • Pisanie

10 kroków do stworzenia dochodowego newslettera od podstaw

Specjalista od e-mail marketingu Chase Dimond podzielił się ze swoimi czytelnikami przepisem na stworzenie dochodowego newslettera. Oto 10 kroków do zbudowania dochodowego newslettera od podstaw: Krok 1: Określ swoją grupę docelową Zacznij…

  • Newsletter

Najczęstsze problemy w e-mail marketingu i jak je naprawić

Poznaj 6 najczęstszych problemów jakie wiążą się marketingiem e-mailowym oraz sposoby jak je rozwiązać: #1. Niski współczynnik otwarć Może to wynikać z kilku przyczyn, takich jak nieciekawe tematy wiadomości, słaba dostarczalność…

  • Email marketing
  • Newsletter